Featured Post

Ποιος ο λόγος......

Δημοσίευση αναρτήσεων για τη τεχνολογία, τη μηχανολογία, την εκπαίδευση

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Βοηθημα/Σημειωσεις για το μαθημα "Kινητηρες Αεροσκαφων-Α Τομος"


Το βοηθημα αυτο των 160 περιπου σελιδων, απευθυνεται στους καθηγητες που διδασκουν το μαθημα "Κινητηρες Αεροσκαφων" της ειδικότητας Μηχανοσυνθετων Αεροσκαφων στην τριτη ταξη αλλα κυριοτερα στους μαθητες. Ειναι μια προσπαθεια να γινει κατανοητη η υλη του Α τομου. Οποιος ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει email ετσι ωστε να απαντησω με το σχετικο link για να το κατεβασει στον υπολογιστη του. Σημειωση : Συνιστω να το διαβασετε μεσω του Sumatra pdf viewer.

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα συνάδελφε. Μπράβο για τη δουλειά σου. Το υλικό για τα αεροσκάφη βοηθάει πολύ στην κατανόηση των της ύλης από τους μαθητές.Θα θεωρούσα ιδιαίτερη βοήθεια αν μπορούσες να μου προσφέρεις το υλικό και πάντα αναφέροντας από εμένα ότι είναι δική σου δουλειά.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιλια, χιλια συγγνωμη..Δεν γνωριζα την λειτουργια της εποπτειας και δεν ειχα δει το μνμ σας. Αν υπαρχει ακομα το ενδιαφερον σας, πολυ ευχαριστως!!
      Το email μου ειναι evangelidis66@gmail.com
      Γραψτε μου ωστε να συννενοηθουμε για να σας το στειλω

      Διαγραφή
  2. καλημερα θα μπορουσατε να μου στειλετε τ email σας για να επικοινωνισω μαζι σας.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα θα μπορουσατε να μου στειλετε τ email σας για να επικοινωνισω μαζι σας.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή