Featured Post

Ποιος ο λόγος......

Δημοσίευση αναρτήσεων για τη τεχνολογία, τη μηχανολογία, την εκπαίδευση

Σάββατο 25 Μαΐου 2024

103 ΜΕΡΕΣ

Τελειώσαμε σήμερα με τελευταίο να εξετάζεται το μοναδικό θεωρητικό μου μάθημα, τα Στοιχεια Μηχανών…

Έξω λοιπόν για μια ανάσα.

103 μέρες μου είπε ο Γιάννης….

 Ήταν? Δεν ξέρω… 

 Αυτό που ξέρω είναι πως 1η του Σεπτέμβρη, ημουν χάλια. Αποσπασμένος στο 13 Εσπερινό της Μοναστηρίου, μου δόθηκε ένα χαρτί με τις ώρες του μηχανολογικού τομέα να διαλέξω μαθήματα. Βεβαια, είχε ένα σωρό Χ δίπλα….Ρωτησα και μου είπαν πως είναι καπαρωμένα από τους παλιούς λέει…

Για τους τύπους λοιπόν μάλλον, βρεθήκαμε σε μια αίθουσα για την κατανομή. Γρήγοροι, σκέφτηκα… Εκεί ένας τύπος, -τομεάρχης του Τομέα μου ειπαν-, ξεκίνησε λέγοντας πως παίρνω 9 εργαστηριακές ώρες στην ειδικότητα των Ψυκτικών. “Μα δεν τις σημείωσα κύριε”, του λεω. “Τις σημείωσα εγω” μου απαντα. “Δεν πας καλά του λεω”, νομίζω θα το θυμάται… 

Αυτός λοιπόν ο τύπος, ο Γιωργος Ραπτακης, μετά δυο βδομαδες με έπιασε και μου είπε : “Πάμε να κερδίσουμε τα παιδιά, ξέρω για σενα, δείξε πως μπορεί να δουλέψει το εσπερινο” . Ετσι ξεκίνησαν όλα και ξεκίνησαν δύσκολα. Η ειδικότητα επαναλειτούργησε μετά από χρόνια. O Γιωργος με ζάλιζε να μου λέει : “ λεφτά δεν υπάρχουν αλλά εσυ ζητα, θα κανονίσω εγω..”. Κανόνιζε παντα!. 

Το εργαστηριο δεν ηταν σε καλή κατάσταση. Οι εγγραφές, 22. Χάρη στους μαθητές, με δουλειά στο μαθημα, κόντρα στην κουραση τους, έφτασε τελη του Μαρτη, να έχει λειτουργικές πλέον τις περισσότερες ψυκτικες μονάδες, να έχει αναμορφωθεί και να θεωρείται κόσμημα για το σχολείο.

 Ήταν τόσο συγκινητικό να μην βγαίνουν στο μοναδικό τους διαλειμμα γιατί λέει χάνει από κάπου η μοναδα ψυκτικό…

Ήταν τόσο συγκινητικό να ζητούν από τον Ντουμανακη να μπαίνω στο τμήμα τους τελευταίες ώρες για να μην χάνουν το μαθημα…

 Ήταν τόσο συγκινητικό να αναρτούν στις ομάδες του σχολειου στα ΜΚΔ πως “εδώ γίνεται μαθημα…” 

Και ήταν τόση η τιμή που μου έκαναν να με ακούνε, να θέλουν να μάθουν το γιατί… Υπερθερμανση, βαθμοι, μετρησεις πιεσεων στην μοναδα, εκτονωσεις, εκχειλωσεις, πρεσσοστατες, θερμοστατες, συνδεσεις, ηλεκτρολογικα, οτι μπορουσαμε..Είναι όλοι τους τεχνικοί, ελεύθεροι επαγγελματίες με απαιτήσεις και το χάρηκα πολύ… Κοντά στην δουλειά, δεν διστάσαμε να δούμε και την ΠΑΟΚΑΡΑ μας στον διαδραστικό. ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟΣ!!!. Και να πιούμε και τις μπυρες μας στο εργαστηριο με ανοικτές πόρτες. Και να γίνουμε φίλοι. Και αν κάποιος είπε “κλείστε, θα μας πάρουν χαμπάρι”, καποιος άλλος είπε “ Οχι βεβαια. Όπως όταν δουλεύουμε “ 

 Αράδα, ούτε μια στο βιβλίο ύλης. 

Βασιλη απουσιολογε (τι ψαρας!!), Γιάννη ΠΑΟΚΑΡΑ (δεν εχω δει να αγαπαει καποιος τοσο εναν γαυρο), Στεργιο (ο πυρηνας), Παντελή (ο πρωτος που μου μιλησε), Χρηστο (PR- ο "εδω γινεται μαθημα"), Παυλε (ο μικρος), Φεστιμ (με επρηξες ρε), Χανα (εως την τελευταια στιγμη και κρατησε...), Δημητρη (ο προεδρος), Νικο, Δημητρη, Παντελη, Ιορδανη (ο επιστημονας), όλους σας, σας ευχαριστώ πολύ...

Τωρα που τα κυρτά της καμπύλης της επαγγελματικής μου πορείας στην εκπαίδευση, βλεπουν προς τα κάτω, σας γνώρισα και εκανα μια από τις πιο ουσιαστικές μου χρονιές. Ήταν δικη μου η τιμή λοιπόν αν φάνηκα χρήσιμος, έστω λίγο. Δεν θα σας ξεχάσω. Να είστε υγιείς, εσεις και οι αγαπημένοι σας. Και θα βρεθούμε 

 *** 103 μέρες Γιαννάκη. Να προσεχεις. Να προσέχετε. Πάμε για αλλα.


21 σχόλια:

  1. ΤΜΗΜΑ ΨΥΚΤΙΚΩΝ 2023-2024

    Είμουν κ έγω εκεί !!!!!

    Μετά από 3 κουραστικά χρόνια σε άλλες ειδικότητες αποφάσισα να γραφτώ στο τμήμα ψυκτικών του 13 εσπερινού επαλ.Έψαξα να βρω παλιούς συμμαθητές για να δω αν ενδιαφέρετε κανένας να πάμε άλλη μια χρονιά . Άφου μίλησα με τον πρόεδρο κ τον δημήτρη ειπαμε να ξεκινησουμε ΧΑΛΑΡΑ.

    Η χρονιά ξεκίνησε για εμένα τον νοέμβριο!!!(αφού ο υπεύθυνος μου έστειλε mail με τις απουσιες μου).ξεροντας οτι ο καθηγητης που θα καναμε εργαστηρια ειναι καινουργιος κ σκεφτομενος τι φυντανι μπορει να ειναι πηγα να τον γνωρισω κ να δω κ τους συμμαθητες μου κ να δω αν ταιριαζω με κανεναν.Εκει συναντησα τον κ. Ευαγγελιδη να παραδιδει μαθημα στα παιδια.Με χαιρετησε κ εκατσα στην θεση μου κ προσπαθουσα να μπω στο νοημα.Απο την πρωτη στιγμη με εκανε να αισθανθω σαν να μην ελειπα ουτε μια μερα.Ο τροπος του ιδιαιτερος ανετος λες κ μας ηξερε χρονια κ ηταν στο σχολειο επισης πολλα χρονια.Οι συμμαθητες μου με κοιτουσαν σαν φαντασμα(ποιος ειναι αυτος).

    Τα παιδια απιστευτα.Αριδας Προεδρος Γιαννης Τζελαλης Κακαρης Jordan Αθαναισαδης Παυλακης Δρουζας Λαππας Κορρας Λιακος Κακαμπεκας συγνωμη αν ξεχναω καποιον ολοι ειναι ενας ενας ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ.

    Ξεκινησα να πηγαινω για να μην παρω αλλες απουσιες κ χασουμε την χρονια.Μαθημα με το μαθημα η χρονια γινοταν πιο ενδιαφερουσα.Ειχαμε το χαβαλε μας τα αστεια μας τα πειραγματα μας κ ολα αυτα με τους καθηγητες μας μαζι(Ευαγγελιδης,Ραπτακης) και βεβαια το μαθημα μας σαν μια ομαδα κ οχι εγω σας τα ειπα αν τα καταλαβατε καλως.Ηταν απο του λογους που ξεκινησα να πηγαινω ολο κ πιο πολυ στα μαθημα του.Φτιαξαμε ολοι μαζι τα εργαστηρια των ψυκτικων οπως πρεπει να ειναι βεβαια με την καθοδηγηση του κ. Ραπτακη.

    Και λιγα λογια για τους καθηγητες μας.

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ.Απιστευτος κ σαν ανθρωπος αλλα κ σαν χαρακτηρας.Απιστευτες γνωσεις στο αντικειμενο του κ ο τροπος παραδωσεις του μαθηματος σε κανει να μην θελεις να χασεις μαθημα μαζι του.

    Ραπτακης
    Ανθρωπος που νοιαζεται,σεβεται και προστατευει τους μαθητες του.

    Μακαρι ολα τα σχολεια να ειχαν τετοιους καθηγητες.

    Η καλυτερη χρονια που ειχα στο σχολειο!Οτι καταφεραμε κ οτι φτιαξαμε τα καναμε σαν ΟΜΑΔΑ.
    Καλη συνεχεια σε ολους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φτανει, φτανει...20 θα παρεις!!
    σε ευχαριστω πολυ βρε Βασιλη, χαρηκα που σε γνωρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κ. Ευαγγελίδη,

    Διαβάζοντας την ανάρτησή σας, γέμισα συγκίνηση και χαρά. Μετά από τρία κουραστικά χρόνια σε άλλες ειδικότητες, η απόφασή μου να γραφτώ στο τμήμα ψυκτικών του 13ου Εσπερινού ΕΠΑΛ ήταν η καλύτερη που θα μπορούσα να πάρω. Εσείς και ο κ. Ραπτάκης καταφέρατε να μετατρέψετε μια σχολική χρονιά σε μια αξέχαστη εμπειρία.

    Η πρώτη μας συνάντηση ήταν καταλυτική. Με κάνατε να νιώσω αμέσως άνετα και καλοδεχούμενος. Ο τρόπος που παραδίδατε το μάθημα, η άνεση και η φιλικότητά σας, δημιούργησαν μια αίσθηση οικειότητας και ασφάλειας. Σαν να ήσασταν χρόνια μαζί μας και εμείς μαζί σας.

    Οι συμμαθητές μου, ο Μπαλασάς, ο Αριδάς, ο Γιάννης, ο Τζελάλης, ο Κακαρής, ο Jordan, ο Αθανασάδης, ο Παυλάκης, ο Δρούζας, ο Λάππας, ο Κορράς, ο Λιάκος, ο Κακαμπέκας, και όλοι οι υπόλοιποι, ήταν φανταστικοί, και συνεργάστηκαν άψογα μαζί μου.

    Καθημερινά, τα μαθήματα γίνονταν όλο και πιο ενδιαφέροντα. Ο χαβαλές, τα αστεία, τα πειράγματα, όλα αυτά μαζί με εσάς και τον κ. Ραπτάκη, έκαναν την εκπαίδευση μια απολαυστική διαδικασία. Δεν ήταν απλώς μάθημα, ήταν μια συλλογική προσπάθεια, μια ομάδα που δούλευε αρμονικά και δημιουργικά.

    Ο κ. Ευαγγελίδης και ο κ. Ραπτάκης, είστε πραγματικά αξιαγάπητοι καθηγητές. Οι γνώσεις σας, η προσέγγισή σας, η φροντίδα και ο σεβασμός σας προς εμάς, τους μαθητές, είναι αξιοσημείωτα. Μακάρι όλα τα σχολεία να είχαν τέτοιους εκπαιδευτικούς.

    Η χρονιά αυτή ήταν η καλύτερη της σχολικής μου ζωής και αυτό το οφείλω σε εσάς και την ομάδα μας. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα κάνατε για μας. Εύχομαι καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία σε όλους σας.
    ΥΣ.
    (Όλα το κείμενο με εκφράζει απόλυτα …. Να ξέρετε το έγραψε η τεχνίτη νοημοσύνη … έμεινα άφωνος …..)
    Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,
    Αρβανιτίδης Δημήτρης (ο πρόεδρος )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κ. Ευαγγελίδη,

    Διαβάζοντας την ανάρτησή σας, γέμισα συγκίνηση και χαρά. Μετά από τρία κουραστικά χρόνια σε άλλες ειδικότητες, η απόφασή μου να γραφτώ στο τμήμα ψυκτικών του 13ου Εσπερινού ΕΠΑΛ ήταν η καλύτερη που θα μπορούσα να πάρω. Εσείς και ο κ. Ραπτάκης καταφέρατε να μετατρέψετε μια σχολική χρονιά σε μια αξέχαστη εμπειρία.

    Η πρώτη μας συνάντηση ήταν καταλυτική. Με κάνατε να νιώσω αμέσως άνετα και καλοδεχούμενος. Ο τρόπος που παραδίδατε το μάθημα, η άνεση και η φιλικότητά σας, δημιούργησαν μια αίσθηση οικειότητας και ασφάλειας. Σαν να ήσασταν χρόνια μαζί μας και εμείς μαζί σας.

    Οι συμμαθητές μου, ο Μπαλασάς, ο Αριδάς, ο Γιάννης, ο Τζελάλης, ο Κακαρής, ο Jordan, ο Αθανασάδης, ο Παυλάκης, ο Δρούζας, ο Λάππας, ο Κορράς, ο Λιάκος, ο Κακαμπέκας, και όλοι οι υπόλοιποι, ήταν φανταστικοί, και συνεργάστηκαν άψογα μαζί μου.

    Καθημερινά, τα μαθήματα γίνονταν όλο και πιο ενδιαφέροντα. Ο χαβαλές, τα αστεία, τα πειράγματα, όλα αυτά μαζί με εσάς και τον κ. Ραπτάκη, έκαναν την εκπαίδευση μια απολαυστική διαδικασία. Δεν ήταν απλώς μάθημα, ήταν μια συλλογική προσπάθεια, μια ομάδα που δούλευε αρμονικά και δημιουργικά.

    Ο κ. Ευαγγελίδης και ο κ. Ραπτάκης, είστε πραγματικά αξιαγάπητοι καθηγητές. Οι γνώσεις σας, η προσέγγισή σας, η φροντίδα και ο σεβασμός σας προς εμάς, τους μαθητές, είναι αξιοσημείωτα. Μακάρι όλα τα σχολεία να είχαν τέτοιους εκπαιδευτικούς.

    Η χρονιά αυτή ήταν η καλύτερη της σχολικής μου ζωής και αυτό το οφείλω σε εσάς και την ομάδα μας. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα κάνατε για μας. Εύχομαι καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία σε όλους σας.
    ΥΣ.
    (Όλα το κείμενο με εκφράζει απόλυτα …. Να ξέρετε το έγραψε η τεχνίτη νοημοσύνη … έμεινα άφωνος …..)
    Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,
    Αρβανιτίδης Δημήτρης (ο πρόεδρος )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΙ ?
      Μα είσαι πρόεδρος, απαιτείται!!

      Διαγραφή
    2. Ο κ.Αρβανιτιδης, ο κ.Μπαλασας, ειστε πραγματικα αξιολατρευτοι μαθητες. Μακαρι ολα τα σχολεια να ειχαν τετοιους προεδρους, τετοιους απουσιολογους.
      Να ξερετε, το εγραψε η τεχνητη νοημοσυνη, θα το σκεφτω αν με εκφραζει!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ κύριε Ευαγγελίδη δεν μπορώ να γράψω βαριγδουπα κειμενα(βλέπε Μπαλασα),
    Μπορώ να πω μόνο ότι εμείς σε ευχαριστούμε για την υπομονή σου ,τις απίστευτες γνώσεις που προσπαθεισες να μας μεταδόσεις όπως επίσης και την κατανόηση που έδειξες στην καθημερινότητα μας .ήτανε να ονειρεμένο ταξίδι,ένα ταξίδι που γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους.
    Φυσσικα μην ξεχάσω να αναφέρω και τον κύριο Ραπτική που με στωικότητα ήταν πάντα δίπλα μας σε ότι προβλημα είχαμε χωρίς να περιμένει κάποιο αντάλλαγμα.
    Φυσικά και ένα μεγάλο Ευχαριστώ στην αξιολάτρευτη υποδιευθυντρια μας ,την κυρία Μωισιαδου .α και κάτι τελευταίο, σκέφτομαι να γραφτώ και του χρόνου (τοσο κρατησε δεν παω για 4 χρονο)αλλά μόνο με απουσιολόγιο τον μπαλασα και πρόεδρο αρβανίτη.Αυτα καλό καλοκαίρι, και αδιμονο την ώρα που θα βρεθούμε όλοι μαζί για τσίπουρα: :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παραπάνω κείμενο το έγραψα στο αυτοκίνητο και χωρίς γυαλιά, γιαυτό τα λαθάκια :) Αριδας Στεργιος

      Διαγραφή
  6. ευχαριστω για καλα σου λογια, μα ηταν υποχρεωση μου. Κραταω το τελευταιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψυκτικοί 2023-2024
    Μετά από αρκετή σκέψη αποφάσισα να γραφτώ στο τμήμα ψυκτικών χωρίς να γνωρίζω το αντικείμενο καθόλου.Οι υποχρεώσεις αρκετές οι ώρες "ελευθερίας"ελάχιστες.
    Λέω μέσα μου πάνε και βλέπουμε
    Ξεκινώντας η σχολική χρονιά με βρήκε σχεδόν τελευταίο στην οργανική δύναμη του τμήματος.Μπαινοντας στην τάξη αντικρίζω κάποιες γνώριμες φάτσες..Α κι εσύ εδώ μου λένε??Κάθομαι στο θρανίο και βλέπω έναν "τύπο" να παραδίδει μάθημα με έναν ιδιαίτερο και όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια πανέξυπνο στο πώς μπορεί ένας καθηγητής να κερδίσει τους μαθητές ενός εσπερινού σχολείου τρόπο.
    Η πρώτη επικοινωνία με τον κύριο Ευαγγελίδη αν θυμάμαι ήταν "θα μας επισκέπτεσαι Ιορδάνη πως το βλέπεις??
    Καθώς περνούσε ο καιρός και όντως σε αχαρτογραφητα νερά για μένα η συγκεκριμένη ειδικότητα άρχισα να βλέπω το μάθημα με αρκετό ενδιαφέρον και φυσικά σε όλο αυτό καταλυτικό ρόλο έπαιξε ο κύριος Ευαγγελίδης και ο κύριος Ραπτάκης που με την μεθοδικότητα τους την αστείρευτη "ακτινοβολία" γνώσεων και την ανθρωπιά τους συνέβαλαν ώστε να πάρουμε και να δώσουμε όλοι το κάτι παραπάνω.
    Σήμερα πλέον ως απόφοιτος του τμήματος ψυκτικών όντως γεμάτος με σημαντικές γνώσεις στο αντικείμενο μα πάνω απ' όλα κρατάω την άψογη συνεργασία μας με το χαβαλε μας στα διαλείμματα τους προβληματισμούς μας τα εφευρετικα πειράγματα μας αλλά και την αλληλεγγύη στα δύσκολα μας.
    ΥΓ.1 Κύριε Ραπτακη ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσάς που υπηρετούν με τόσο ζήλο καί "μαγκιά" την εκπαίδευση μακριά από το εγώ και με σύμμαχο το εμείς.
    ΥΓ.2 Κύριε Ευαγγελίδη ο όρος master για αυτό που πρεσβεύετε είναι λίγος.
    ΥΓ.4 Όλα τα παιδιά τού τμήματος ήταν ότι καλύτερο έχω συναντήσει σε τμήμα.
    Εις το επανιδείν
    Καλή συνέχεια σε όλους με υγεία πάνω απ' όλα!!
    Μετά τιμής
    Ιορδάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. Τον Ραπτακη, τον απεφευγα δυο εβδομαδες κοντα στην αρχη, ενιωθα πως θα μαλωνα μαζι του. Ειναι ομως καταπληκτικος ανθρωπος, με κουραζε η ασιγαστη επιμονη του, ειχε παθος, ενιωθα το ταλεντο του, θα ηταν ομορφο να κανω εργαλειομηχανες μαζι του, την τελευταια του χρονια στην εκπαιδευση και πιθανα και δικη μου.


    .."ολα τα παιδια του τμηματος ήταν οτι καλύτερο εχω συναντήσει σε τμήμα".....
    Ιορδάνη, ηταν ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πριν λίγο ο Βαγγελης με ενημέρωσε για τα γραφόμενα εδώ… ιδέα δεν είχα. Ίσως κάποιοι από εσάς να γνωρίζουν ότι δεν διάγω και τις καλύτερες μέρες μου αυτή τη περίοδο ή μάλλον χρόνια. Αλλεπάλληλες απώλειες αγαπητών προσώπων σε πολύ συτνομο χρονικό διάστημα με έχουν τσακίσει.
    Όπως είπα και στο Βαγγελη πριν λίγο, αυτές τις μέρες έχω πολλούς λόγους να δακρύζω για διάφορα θέματα. Αφού λοιπόν διάβασα αυτά που γράφετε, προστέθηκε ακόμα ένας λόγος. Ένας λόγος όμως διαφορετικός. Ο καλύτερος που μπορεί να εμφανιστεί σε ένα εκπαιδευτικό ή δάσκαλο αν προτιμάτε.
    Θα ξεκινήσω από απολογία και καταρχήν θα ζητήσω συγνώμη από όλους ανεξαιρέτως. Οι δυνάμεις μου διοχετεύθηκαν προς άλλη κατεύθυνση αναγκαστικά, με συνέπεια φέτος να μην μπορώ να δώσω, αυτό που ξέρω ότι έχω, αυτό που θα ήθελα και αυτό που μπορώ.
    Ωστόσο εσείς, ο Βαγγέλης ήσασταν η ψυχοθεραπεία μου. Μάζευα ότι είχα από δυνάμεις, προσπαθούσα να τις βγάλω γρήγορα να γίνουν όλα και κατέρρεα επίσης γρήγορα. Η περιπέτεια υγείας που έχω και γω δεν είναι απλή, αλλά με βοηθήσατε χωρίς να το ξέρετε να μην το σκέπτομαι.
    Ως εκπαιδευτικός ήρθαν σχολικές χρονιές που άκουγα σχολείο και έβγαζα σπυριά. Βαριόμουν, δεν έβρισκα ενδιαφέρον είτε σε μαθητές είτε σε διαδικασίες. Φέτος όμως ερχόμουν με χαρά ή και προσμονή αν θέλετε και στεναχωριόμουν που υπήρχαν μέρες που δεν γινόταν να έρθω.
    Τουλάχιστον όπως έλεγε ο Βαγγέλης… «ρε μεγάλε, έλεος, πάρε μια άδεια να ησυχάσουμε λίγο».
    Θέλω μέσα από τη καρδιά μου να σας ευχαριστήσω ΟΛΟΥΣ μα ΟΛΟΥΣ για όσα κάνατε, λέγατε και γράψατε για μένα. Αυτό είναι βραβείο ανωτέρας στάθμης, που δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία αξιολόγηση και κολοκύθια στο πάτερο.
    Όσον αφορά το Βαγγέλη να του πω δημόσια…. Βάγγουρα, έκλεισα σε σχολεία 32 έτη, διάστημα στο οποίο συναναστράφηκα με πολλούς από το συνάφι μας. Πάρα πολλούς. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι για κλωτσιές. Έλεγα ρε Γιώργο, ένα πρότυπο εκπαιδευτικό στα δικά σου μέτρα και σταθμά δεν θα βρεις ποτέ; Φέτος όπως και σε κάθε αρχή χρονιάς πνιγόμουν με την κατανομή ωρών. Έγινε η ειδικότητα και δεν είχα άνθρωπο. Λέω ήρθε αυτός, φάε το πακέτο και μη μιλάς γατάκι. Ήμουνα κάθε μέρα και μανούρης με τον Δντη και δεν ήθελα και πολύ να γίνουμε μπίλιες. Σε έκοψα όμως, κατάλαβα διαφωνίες ενστάσεις αλλά επειδή σε σκάλισα, είπα εδώ είμαστε. Μετά σε παρακολούθησα ως κατασκοπος, όχι αν τη κοπανάς βέβαια. Την περπατησιά σου, το μάθημά σου, γνώσεις, επαφή με παιδιά, όρεξη, διάθεση, επίπεδο λόγου, ευγένειας, μεταδοτικότητας, ευελιξίας, σαφήνειας, αμεσότητας, επιβολής, πολλά ρε μαγκα. Και τα είχες όλα για όλα. Οπότε ο Ραπτάκης είπε…. «επιτέλους βρήκα έναν πολύ καλύτερο από μένα, που θα ήθελα να του μοιάσω» .
    Ευχαριστώ πολύ το Θεό που σε γνώρισα. Από μένα ΕΥΓΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ακου Βαγγουρας...Πειραιωτης, γαυρος τι περιμενεις!!
    Γιωργο, η φωτογραφια στο προφιλ σου, αδικει...Στην πραγματικοτητα εισαι πολυ χειροτερος.
    Καπου θα παω και εγω του χρονου, ελπιζω να δουλεψουμε μαζι. Μαθε μου τορνο!!!
    (Μεταξυ μας, μπορει και να τον ξερω καλυτερα απο σενα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ...ΦΟΒΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι. Ποτέ δεν ήμουν καλός στα λόγια, το ταξίδι έφτασε στο τέλος του άλλη μια σχολική χρονιά τελείωσε, και κάποιες φιλίες γεννήθηκαν μια τέτοια ήταν αυτή μεταξύ σένα και όλους εμάς, για τους συμμαθητές μου δε έχω να πω πολλά γιατί γνωριζόμαστε από παλιά, για τον (γαύρο) τι να πω ένα τεράστιο μυαλό με καρδιά επαναστάτη, όταν τον γνώρισαν είπα μέσα μου (δεν θα τελειώσει η χρόνια 2018) και λέω τον πρόεδρο φίλος δεν τον βλέπω καλά και μου είπε (ρε κάνε λίγο υπομονή είναι καλό καθηγητής θα τον γνώρισες και θα δεις) και είδα, τα υπόλοιπα τα ξέρετε για το πώς εξελίχθηκε η φιλία μας, και έρχομαι στο σήμερα, μια τέτοια φιλιά/γνωριμία είναι μαζί σου Βαγγέλη και γιατί τώρα σε λέω με το μικρό όνομα σου γιατί σε θεωρώ φίλο και χαίρομαι που φοίτησα και καθοδηγήθηκα από έναν τέτοιο καθηγητής, φίλο, Άνθρωπος. Όσο για τους συμμαθητές μου να μην χαθούμε κάπου κάπου μια καλημέρα ένα γειά στο βαΐπερ θα το περιμένω, φιλιά πολλά σε όλους υγεία, αγάπη σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μουσικη εδω πλεον μονο https://www.youtube.com/channel/UCKbADRm7bTXcGtU2Z9X77GQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι 103 μερες Γιαννακη...
    σε ευχαριστω που με νιωθεις φιλο, και εγω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα στην παρέα να πω κι εγώ ότι δεν το έχω με τα γραπτά θα προσπαθήσω όμως να απότυπωσω όσο καλύτερα γίνεται από την δική μου οπτική γωνία την φετινή χρονιά.Φοιτω στο ΕΠΑΛ αρκετά χρόνια έλεγα κάθε πέρυσι και καλύτερα...οι σχέσεις των ανθρώπων γίνονται χρόνο με τον χρόνο όλο και πιο δύσκολες!Το ίδιο παρατήρησα και στο σχολείο!Η φετινή χρονιά θα έλεγα ήταν μια έκπληξη!Υπήρχε χημεία ανάμεσα στα φιλαράκια -συμμαθητες πράγμα πολύ σημαντικό ώστε να περάσει ευχάριστα και ανώδυνα αλλη μια δύσκολη χρόνια! Καταλυτικό ρόλο έπαιξαν οι καθηγητές μας που συνετέλεσαν ώστε να δέσει το γλυκό! Ο κύριος Βαγγέλης ένας χαρισματικός καθηγητής ακούραστος που θα ορκιζομουν ότι με την όρεξη που έχει είναι φρέσκο διορισμένος!Προς έκπληξη μου έμαθα ότι έχει παραπάνω από 10χρόνια στον κλάδο.Παρολες τις δυσκολίες που συνάντησε και γράφει στο κείμενο μπήκε στους ψυκτικούς με τις χειρότερες προϋποθέσεις εκεί βέβαια φάνηκε πόσο δυνατός ήταν !Ήταν ο καθηγητής που κανείς δεν ήθελε να χάνει το μάθημα του που ξέφυγε από τον ρόλο του δασκάλου και έγινε φίλος μας!Ο άνθρωπος μας...αυτός που έδινε λύσεις στα προβλήματα μας! Ήταν τόσο καλή η συνεργασία μας που φίλος ρωτούσε σε ποια ειδικότητα θα διδάσκει του χρόνου για να γραφτεί στο τμήμα του...αν δεν είναι αυτό επιτυχία για έναν καθηγητή τότε τι είναι?Ήταν ο συνδετικός κρίκος για να γνωρίσω καλύτερα τον εταίρο αναρχικό τον Κύριο Ραπτακη!Κύριος με Καππά κεφάλαιο...ο άνθρωπος που τα βάζει με την εξουσία για το καλό του μαθητή πράγμα που δεν το είχα ξανασυναντήσει τόσα χρόνια!!!Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που βρέθηκαν στον δρόμο μου αυτοί οι καθηγητές και άτυχος που δεν έχω συναντήσει ομοίους τους ούτε στα ημερήσια! Αναρωτιέμαι αν ήταν όλοι οι καθηγητές που είχα στην ζωή μου το ίδιο χαρισματικοι πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μου!Και εδώ διαψεύδεται ο μύθος ότι δεν γίνεται δουλειά στα εσπερινα!Όταν οι καθηγητές είναι χαρισματικοι δείχνουν τέτοιο ζήλο και έχουν συνειδητοποιημένους μαθητές το αποτέλεσμα από τα εσπερινά είναι καλύτερο από ημερήσια!!! Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που συνέβαλαν στο να περάσει ευχάριστα και εποικοδομητικα αυτή η χρονιά!Υγ Όταν βλέπεις ότι συνεχίζει να υπάρχει ανθρωπιά στο σχολείο που είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μπορείς να είσαι αισιόδοξος για ένα καλύτερο μέλλον!
    Κακαρης Παντελής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντελη, σε ευχαριστω που ησουν στην ταξη, σου ευχομαι οτι καλυτερο στην ζωη σου!!

      Διαγραφή